In het vorige nieuwsbericht hebben we een tipje van de sluier opgelicht over onze nieuwste innovatie: Lead statistieken.

Hans van de Weem van Autobedrijf van de Weem was de eerste die zag dat we onder Management Informatie sinds kort statistische lead informatie hebben toegevoegd. Hij is dus de winnaar van de kleurrijke biografie van Jan Lammers.

Waarom interessant voor mij?

Sinds kort slaan wij diverse leadstatistieken op. Denk hierbij aan het aantal  leads dat je hebt ontvangen, maar ook hoeveel keer je advertentie is bekeken op Marktplaats of het aantal ontvangen inruilverzoeken van ViaBovag. Al deze interacties koppelen we aan het juiste kenteken. Hierdoor kan jij op auto niveau betere beslissingen nemen over bijvoorbeeld  je prijsstelling.  Lopen je leads naarmate de tijd vordert in aantallen af? Dan is het misschien tijd om actie te ondernemen. Maar als je leads op niveau blijven, dan is een prijsstelling misschien gewoon winst weggooien. Met Leadstatistieken kun je stap voor stap steeds betere beslissingen nemen.

Welke portalen leveren statistische informatie?

Ondertussen zijn we al gekoppeld de volgende portalen.

  • Marktplaats
  • Autotrack
  • Viabovag
  • Anwb
  • Autoscout24

Aan de slag

We nodigen je uit vanaf nu regelmatig even te kijken op de tab Management Informatie in je autodossier.

Bekijk wat de leads en interacties aantonen en neem indien nodig actie. Mocht je hier hulp bij nodig hebben en wil je graag dat iemand van ons met je meekijkt. Laat het ons weten. We helpen je graag.

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.